مصاحبه آرشیو خبر ها
راه حل الگری برای عبور از دفاع فروزینونه

راه حل الگری برای عبور از دفاع فروزینونه

یوونتوس قدرتمندتر از همیشه است و با بازیكنان آماده‌ای كه دارد در واقع دو تیم آماده را در اختیار دارد. یووه با این پتانسیل بالا حتی توان قدرتمندتر شدن را نیز داراست. در بازی مقابل فروزینونه شاهد 4، 5 تغییر از سوی الگری در تركیب یووه بودیم.

 

صحبت های بالا، بخش اول مصاحبه ی آنتونیو كابرینی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1976 تا 1989 در گفتگو با Sky Sports بود

 

وی در ادامه نیز گفت:

 

جایگزینی بازیكنان اصلی با نفرات جانشین طبعاً فراز و فرودهایی در روند حركتی تیم ایجاد می‌كند اما در عین حال داشتن عناصر موثر و كارآمد در سیستم تاكتیكی هر مربی یك امتیاز محسوب می‌شود. نمایش یووه در مقابل تیمی كه با 11 نفر در محوطه جریمه‌اش دفاع می‌كرد تجربه‌ای سخت برای بیانكونری‌ها بود. تجمع غیرطبیعی بازیكنان فروزینونه در یك سوم میانی زمین‌شان، یافتن فضای آزاد را برای انجام تاكتیك‌های الگری به شدت دشوار كرده بود اما او پس از گیر افتادن در این دام با آوردن برنادسكی به میدان، تغییراتی كاربردی در استراتژی‌هایش انجام داد و با استفاده از چالاكی و انرژی فدریكو و نفوذهای وینگرها گره كور بازی را باز كرد تا یوونتوس یكبار دیگر قدرت و توانمندی‌هایش را به رخ رقیبان بكشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: